poniedziałek, 30 kwietnia 2012

ArtBuzz

Przypadek? Nie wiem. Jadąc do Krakowa dyskutowałem smsowo z przyjacielem, który  wpadnie do mnie na noc, bo rano ma wykład na temat dźwięków, który go interesuje i ma plany, żeby zacząć pracować w grach komputerowych dodawając dźwięki. I się okazało, że w tym samym dniu na terenie AGHu jest dzień poświęcony o grafice komputerowej. Przypadek? Były tablety przeróżnego rodzaju. I uczyli mnie ludzie jak tym się posługiwać. Zauważyłem jakie programów mam zacząć się uczyć jak np. Corel Painter. Uczył mnie gościu po ASP, który jest starszy i chyba jestem słynnym grafikiem komputerowym i ma kontakty w tym środowisku, że jako jedyny w Polsce wie kiedy wyjdzie Corel Painter 13 i nie może nikomu powiedzieć.
Wystartowałem w konkursie gdzie w ciągu 15 minut musiałem narysować speed paintingiem rysunek o tematyce apokalipsa. Wystartowałem i spróbowałem - może wygram tablet. Akurat na najważniejszy wykład o grafice komputerowej nie mogłem przyjść ale udało mi się na pytania końcowe być i zadałem pytanie dostając magazyn "computer arts". Nie mogłem być bo występowałem w konkursie ale mam nadzieję, że będą wykłady dostępne za miesiąc jak któryś organizator powiedział. Podczas przerwy zagadałem do pewnej Marty - ona jest hadcorem po 4 lata studiów turystyki rzuciła te studia i poszła na ASP w Katowicach :P No i okazało się, że ona zna tego wykładowcę, który przegapiłem wykład i go poznałem. Ale jajca a raczej... przypadek, co nie? I okazało się, że prowadzi kursy w Krakowie w tych programach za małe pieniądze... jak to wszystko idealnie się układa w jedną całoś.
PS: Kilka dni temu spotkałem kobietę, która zachęcała mnie do uczestniczenia w konkursie i zapytałem się kto wygrał.  Jakaś kobieta, które dzieło możecie podziwiać w tym wpisie powyżej. Zasłużone.

1 komentarz:

  1. A ta impreza to najpewnieł był ArtBuzz, ludzie z tabletami to najpewniej był RCS z Wieniawskiego i Wacom Polska a ów starszy gość to jeden z wykladowaców na ASP i nazywa się Aleksy Pawluczuk :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę pamiętać o napisaniu swojego pseudonimu pod komentarzem jak nie masz konta