poniedziałek, 30 maja 2011

The Bartenders' Book

Dziękuję tym, którzy wspierają mnie. Choć znalezienie pracy w Tarnowie jest ciężkie i prawie wszędzie jest zajęte to powiem, że cieszę się, że dostaję od życia ciekawe materiały do nauki. Oto dostałem książkę od wujka i cioci z Irlandii, którzy mi wysłali. Oczywiście wszystko po angielsku. Bardzo się cieszę, bo lubię ten język i czytając "foreword" (przedmowę) i wstęp sporo nowych słów się nauczyłem i przypomniałem. Nauka (czytał tłumaczenie tekstu) idzie powoli ale idzie - bardzo ciekawe napisane, fajne obrazki, na pewno sporo nowego z tej książki wyniosę. Może napiszę kiedy skończę i słówka, które zmieniły mi życie (w sensie zapamiętałem je i mogę świadomie korzystać).

2 komentarze:

  1. Z Twoim zasobem słów przeczytasz w mgnieniu oka :D
    Ale po co Ci angielski skoro przeznaczony Ci jest Czeski?
    Aleksy

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę aż tak ciężko znaleźć pracę w Tarnowie jako barman?

    OdpowiedzUsuń

Proszę pamiętać o napisaniu swojego pseudonimu pod komentarzem jak nie masz konta